عکس عروس و داماد در آتلیه

برای انجام عکس عروس و داماد در آتلیه باید این موضوع را در نظر داشت که عروس و داماد قبل از اینکه به تالار عروسی مراجعه کنند اقدام به عکس گرفتن در آتلیه می‌کند و ما در مجموعه نازان استودیو با توجه به فضایی که برای عکاسی در آتلیه داریم و همچنین هزینه‌ای که برای فضای آتلیه خود انجام داده ایم آماده عکسبرداری از عروس و دامادها برای عکاسی آتلیه هستیم.

البته قبل از این که خدمات عکاسی در آتلیه صورت پذیرد ما از عروس خانم برای اینکه بخواهیم ببینیم چه چیزی مدنظر ایشان برای عکاسی آتلیه می باشد درخواست می‌کنیم که ژست هایی که مدنظر عروس و داماد می باشد به واتساپ مجموعه ارسال کرده تا ما قبل از عکاسی آنها را مشاهده کنیم تا بتوانیم عروس و داماد ها را برای انجام ژست گرفتن در آتلیه آماده کنیم.

البته ما در مجموعه نازان استودیو برای انجام مشاوره جهت عکاسی آتلیه وقت می‌گذاریم و عروس و داماد جهت انجام عکس های آتلیه ای به آنها پیشنهاد و مشاوره می دهیم که همین امر سبب می‌شود تا عروس و داماد ژست های مورد نظر خود را به ما پیشنهاد داده تا بتوانیم از این ژست ها برای انجام عکس بهتر استفاده کنیم.

ژست عکس عروس و داماد

با توجه به اینکه ژست های مختلفی از عروس و داماد های مختلفی در آتلیه موجود است که می تواند عروس داماد ها برای ایده گرفتن از این ژست ها برای خود استفاده کنند تا عکس بی نظیر و فوق العاده را از آنها توسط مجموعه نازان استودیو  گرفته شود پس از مدت ها به این عکس ها نگاه کردن خاطرات دوران عروسی آن ها زنده شود البته در صورتی که مدنظر است عروس و داماد باشد می‌توانیم آلبوم در سایزهای مختلف با توجه به انتخاب عروس و داماد به آنها تحویل دهیم که همین امر سبب می شود تا یک آلبوم دیجیتال از از عکس‌های آتلیه داشته باشد.

البته این موضوع را هم بگویم که عکاس موفق کسی است که بتواند ژستهای مختلف را به عروس و دامادها پیشنهاد دهد و با توجه به اینکه عکاس تجربه های مختلفی از عروس و داماد های مختلف دارد می تواند راهنمایی کند تا عروس و داماد عکس های بی نظیر و با ژست های مختلف بگیرند.

با توجه به اینکه عکس و فیلم های عروسی جزوی از زیباترین و ماندگارترین صحنه های عروسی هر فرد می باشد باید این موضوع در نظر گرفت که عروس و دامادها وسواس زیادی را به خرج می دهند تا بتوانند ژست های مختلف را در فضاهای مختلفی از آتلیه عکس بگیرند.

ژست عکس عروس و داماد در طبیعت و باغ

در صورتی که برای عکاسی و فیلمبرداری خود به فضای باز و طبیعت رفته اید می توانید از ژست های مختلف و با توجه به فضای باز بودن محیط اقدام به ژستهای بسیار بیشتری برای اینکه بخواهند عکسهای بیشتری بگیرند.

در صورتی که برای عکاسی به طبیعت می روید سعی کنید به فضای سرسبز یا در کنار دریا اقدام به عکس برداری کنید چرا که در این محیط ها می‌توان عکس ها با حالتهای مختلف گرفت و همین امر سبب می شود که بتوانید تعداد عکس های بیشتری را به یادگار ثبت کنید.

ما در مجموعه آتلیه نازان استودیو با انواع باغ ها و عمارت ها در ارتباط هستیم و می توانیم جهت دریافت تخفیف با صاحبان باغ و آتلیه مذاکره کنیم. جهت دریافت مشاوره و خدمات کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.