قیمت پکیج عروسی

برای اینکه بخواهیم قیمت پکیج عروسی مجموعه نازان استودیو را بدانید بهتر از این مقاله را مطالعه کرده و در آخر به لیست قیمت های ما مراجعه کنید.

معیارهای مختلف برای قیمت گذاری عروسی

از ویژگی های مهمی که برای قیمت گذاری بر روی پکیج های عروسی می توان از آن یاد کرد باید به مورد استفاده از امکانات ویژه ای که آتلیه داران می توانند در اختیار عروس و دامادها قرار دهند اشاره کرد مثلا به عنوان مثال می توان گفت که در برخی مواقع در پکیج های قیمت عروسی ذکر می گردد که استفاده از لوازم تجهیزات فیلمبرداری سینمایی که باید عروس و داماد توضیح دهید که از چه تجهیزاتی برای عروسی و مراسم استفاده می کنید که سبب شده است قیمت بالا برود.

قیمت گذاری برای پکیج ها متفاوت می باشد و اصولاً از کمترین قیمت‌ها تا بیشترین قیمت ها در پکیج ها ذکر می گردد و باید این موضوع را در نظر داشت که اگر عروس و دامادی بخواهند مواردی از پکیج را حذف کنم به طبع باید قیمت آن کاهش پیدا کند.

چه عواملی بر روی قیمت پکیج ها تاثیر می گذارد

از عواملی که می‌تواند بر روی قیمت پکیج های عروسی تاثیرگذارتر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و بروز

در صورتیکه مجموعه بخواهد از تجهیزات پیشرفته و به روز استفاده کند سبب می شود که قیمت بالا برود چراکه هزینه این تجهیزات بسیار بالا میباشد و سبب می شود کیفیت کار عکاسی و فیلمبرداری بسیار بالا باشد.

  • افزودن آلبوم به پکیج

در صورتی که بر روی پکیج انتخابی شما آلبوم دیجیتالی اضافه گردد با توجه به این که آلبوم دیجیتالی باید طراحی گردد و عکس هایی که بر روی آلبوم دیجیتال انتخاب می‌شود ادیت و فتوشاپ شود دارای هزینه جداگانه ای می باشد که سبب می شود پکیج عروسی قیمتش بالا برود.

  • استفاده از تجهیزات هلی شات و رونین سینمایی

زمانی که شما برای تصویربرداری از تجهیزات هلی شات و رونین  سینمایی استفاده می کنید باعث افزایش پکیج عروسی می شود.

  • درخواست کادر خانم

در برخی مواقع ممکن از عروس و داماد اقدام کنند که می خواهیم تمامی تصویربرداری و فیلمبرداری مارا کادر خانم مجموعه انجام دهد که در این حالت با توجه به قیمت دستمزد خانم ها در مجموعه صرف می شود که تا حدودی قیمت بالا رود.

  • درخواست شاسی عکس

اگر بر روی پکیج شما شاسی عکس وجود داشته باشد میتواند لیست قیمت عروسی را بالا برده تا شما بعد از مراحل تصویربرداری و عکسبرداری صاحب شاسی عکس شوید.

  • دریافت فایل اصلی عکس ها و فیلم ها

در صورتی که نیاز باشد فایل اصلی فیلمها و عکسها تحویل شما شود با توجه به اینکه فیلم و عکس مراسم یکی از اعتبارات مجموعه آتلیه حساب‌میشود در صورتی که بخواهید این فیلمها و عکسها را داشته باشید باید هزینه‌ای بیشتر برای پکیج عروسی خود پرداخت کنید.

اگر نیاز به دریافت مشاوره و دیدن نمونه کارها مجموعه آتلیه نازان استودیو دارید می توانید ابتدا با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید و سپس با رزرو وقت قبلی اقدام به تشریف فرمایی کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.