آتلیه عروس غرب تهران

مجموعه نازان استودیو در غرب تهران فعالیت می کند و با بیش از ۱۵ سال تجربه در امر عکاسی و فیلمبرداری افتخار این را داشته است که در ثبت خاطرات و لحظات به یاد ماندنی شما حضور پیدا کند.

ما در مجموعه نازان استودیو با برگزاری مراسم فرمالیته شمال، چابهار، قشم، کویر و … میتوانیم در کنار شما عزیزان برای فیلمبرداری فرمالیته در اقصی نقاط کشور عزیزمان را مهیا و فراهم کنیم.

همراه شما در مراسم عقد و عروسی

برای برگزاری مراسم عروسی و عقد شما نوعروسان در کنارتان هستیم و می‌توانیم با گروهی از همکاران با تجربه در این زمینه که حدود ۵۰۰ مراسم عقد عروسی را بهترین شکل ممکن برگزار کرده‌اند در کنار شما باشیم تا بتوانیم در ثبت بهترین روز و ساعات زندگی شما را همراهی کنیم.

 البته همانطور که شب عروسی و عقد برای خانواده عروس و داماد و همچنین برای زوج ها لحظات  مهمی محسوب می شود. بنابراین ما این اهمیت را می دانیم تا بتوانیم  برای عکسبرداری و فیلمبرداری روزه عروسی و عقد حساسیت ویژه‌ای بخرج بدهیم تا فشار و استرس های دیگری از سمت گروه فیلمبرداری و عکاسی نصیب شما نشود.

انتخاب بهترین آتلیه عروس و داماد

1- برای انتخاب بهترین آتلیه بهتر است که به نمونه کارهای سایت بسنده نکنید چرا که به دلیل قوانین مربوط به امور سایت از سمت وزارت ارشاد دست آتلیه برای  آپلود همه و عکس ها در سایت بسته است بهترین کار این است که عروس و داماد شخصاً در آتلیه حضور پیدا کرده و نسبت به بررسی عکس‌ها و فیلم‌های عروسی که به عنوان نمونه کار در آتلیه موجو د است اقدام شود و همچنین دقت لازم برای روتوش عکس ها و بررسی قبل و بعد عکس ها را مشاهده کند.

2-در صورت امکان حضورا با عکاس و فیلمبردار صحبت کنید چرا که در روز و شب عروسی مدیر آتلیه در کنار شما نیز هنگامی که با عکاس و فیلمبردار آشنا می شوید میزان رضایت شما و کیفیت کار تا حدودی برای شما مشخص می شود.

3-در صورتی که توسط اقوام و نزدیکان آتلیه ای پیشنهاد داده می‌شود شخصا به آنجا مراجعه کنید و المان هایی که از نظر شما برای عکاسی و فیلمبرداری باید مورد تایید باشد را بررسی کنید و پس از از این که با سلیقه شما  همراستا بود شروع به عقد قرارداد با مجموعه آتلیه کنید.

آتلیه عروس خوب در غرب تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

1- مجوز رسمی داشته باشد.

2- حتماً باید مسئولیت‌پذیر باشند چراکه در روز عروسی تا انتهای مراسم باید بدون کارشکنی و اتلاف وقت پابپای شما و در کنار شما باشند.

3- در صورتی که مراسم عروسی تمام شد و کار شما جهت روتوش به آتلیه برده شد باید عکس‌ها و فیلم‌های شما در امان باشد.

4- پرسنل دارای اخلاق حرفه ای برای برخورد با عروس و داماد را داشته باشند.

5- تجهیزات بروز و پیشرفته ای را به همراه خود داشته باشند تا کیفیت فیلم های شما بالا باشد.

6- در صورتی که مراسم شما به صورت مختلط برگزار نمی شود حتماً باید کار را جداگانه به همراه باشند.

7 نسبت به تعهدی که قرارداد در ذکر شده است متعهد باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.