ما در مجموعه آتلیه نازان استودیو برای عروس و دامادهای مذهبی و هم چنین خانواده‌های مذهبی که برنامه‌ای برای برگزاری مراسم عروسی دارند و برای خود تدارک مراسم عروسی  با گروه مذهبی را خواستارند این نوید را به عروس دامادهای مذهبی می دهیم که ما در مجموعه نازان استودیو :

 ۱ همکاران خانم ما برای برنامه های عکاسی و فیلمبرداری شما حاضر می شوند و همچنین راحتی و آزادی را برای شما فراهم می‌کنند که همسرانتان ژست هایی را که دوست دارند در کنار هم داشته باشند را بگیرند.

 ۲ تمامی مراحل روتوش و عکس برداری و تدوین فیلم ها و کلیپ های شما توسط همکاران خانم ما انجام می‌شود و این اطمینان به شما داده می شود که هیچ گونه همکاران آقای ما در مجموعه نسبت به تکمیل مراحل در عکس‌ها و فیلم‌های شما دخالت نداشته باشد.

۳ به دلیل اینکه ما تمامی کارها را در مجموعه خود در نازان استودیو انجام می دهیم به همین علت هیچکدام از فرآیند دیگر کارها به خارج از استودیو انتقال پیدا نمی کند و همین موضوع اهمیت در امان ماندن فیلم و عکس های شما توسط مجموعه را می‌رساند که خدایی نکرده مانند دیگر مجموعه‌ها که یکسری فرآیند تدوین فیلم و روتوش عکس به بیرون از مجموع انتقال پیدا می‌کند در حالی که برای مجموعه نازان استودیو این اتفاق نمی‌افتد زیرا صفر تا صد کار در داخل مجموعه انجام می شود.

 ۴ در صورتی که سیستم های مجموعه دچار مشکل شوند به هیچ وجه به خارج از استودیو جهت تعمیر ارسال نمی گردد چرا که تعهد ما نسبت به عروس و داماد ها موجب شده است که برای تعمیر اگر کسی آمد حتما در داخل مجموعه و در کنار پرسنل مجموعه انجام شود تا خدایی نکرده موجب سوء استفاده های احتمالی از سوی افراد قرار نگیرد.

۵ برای برگزاری مراسم های عکس و فیلم برای عروس و داماد های مذهبی ما مکان یا عمارت هایی را پیشنهاد می‌دهیم که در مجاورت ساختمانها نباشد تا عروس و داماد از اذیت نگردد بلکه عمارت هایی که به صورت شخصی و به دور از مشرف بودن ساختمان ها می باشد توصیه می شود و همین امر موجب رضایت عروس و داماد می گردد.

۶ در خیلی از مواقع ما با عروس و دامادهایی که صحبت می‌کنیم متوجه می‌شویم با توجه به تریپ هنری که فعالان حوزه عکاسی و فیلمبرداری دارند سبب می‌شود موجب رنجش اقوام و خانواده های عروس و داماد ها می گردد به همین علت کادر عکاسی و فیلمبرداری ما خانم هایی هستند که ظاهری کاملا موجه و مورد تایید خانواده‌های مذهبی می باشند.

۷ ما در مجموعه نازان استودیو این تعهد را به شما می دهیم که تصاویر و فیلم های شما به صورت آرشیوی در نزد ما نباشد و حتی در قرارداد این موضوع ذکر می گردد که پس از اتمام کار هیچگونه آرشیوی از عکس ها و فیلم ها در نزد آتلیه نازان استودیو قرار نمی گیرد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.