بهترین آتلیه عروس تهران

ما در مجموعه نازان استودیو بالغ بر 15 سال تجربه کاری به عنوان بهترین آتلیه در تهران اقدام به فعالیت می کنیم. 

با توجه به فعالیت های ما در مجموعه نازان استودیو بهترین ها را برای عروس و داماد ها رقم می زنیم که بتوانند تجربه ای تکرار نشدنی در آنها به یادگار بماند.

دارای کادری مجرب و حرفه ای

ما در مجموعه نازان استودیو از کادری مجرب و حرفه ای که در همه بخش ها داریم استفاده می کنیم. یکی از بهترین خصوصیات کادر ما را می توان تعهد نسبت به کار دانست و با توجه به علایق عروس و داماد و متقاضیانی که برای امر عکاسی و فیلم برداری به ما مراجعه می کند نسبت به علایقشان عکسبرداری و فیلم برداری انجام می گردد.

استفاده از بهترین تجهیزات سینمایی

ما در مجموعه نازان استودیو به کمک تجهیزات به روز و با کیفتی که داریم کار های فرمالیته عروسی و فیلم برداری مراسم عقد و عروسی و عکسبرداری آتلیه ای کودک و … را انجام می دهیم چرا که امکانات نیاز اصلی فیلم برداری می باشند. کار ما در مجموعه نازان استودیو بر حسب رضایت مشتریانی که داریم سبب شده است که از امکانات بروز برای ثبت لحظه های خاطره انگیز عروس و داماد ها اقدام کنیم.

در برخی از آتلیه ها رجوع می کنند به اجاره تجهیزات فیلم برداری و عکاسی که کاری بسیار غیر حرفه ای می باشد. 

مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان

مجموعه نازان استودیو به عنوان یکی از قدیمی ترین و باقدمت ترین آتلیه های تهران شناخته شده است که دارای مجزو رسمی از صنف اتحادیه عکاسان وفیلم برداران می باشد و عروس و داماد ها و متقاضان می توانند با اطمینان بخش ثبت خاطرات خود از مراسم عقد ، عروسی ، فرمالیته ، کلیپ های تبلیغاتی ، عکس های اسپرت و … را به مجموعه نازان استودیو بسپارند.

مفتخریم که در کنار شما متقاضیان عزیز هستیم و امیدواریم که بتوانیم با ثبت لحظات دل انگیز و خاطره انگیزتان نقشی در بهترین روزهای زندگیتان داشته باشیم.

برگزاری تور در همه مناطق ایران

آمادگی برگزاری برنامه های تور و فرمالیته در همه نقاط ایران هستیم. و برنامه های ما با توجه به در خواست عروس داماد پس از مشاوره و بررسی علایق و سلیقه های عروس داماد برگزار می گردد.
ما قبل از اینکه بخواهیم برنامه فرمالیته را فیکس کنیم به عروس و داماد مشاوره می دهیم که فرآیند برگزار تور فرمالیته چطور می باشد و پس از بررسی های لازم و با شناخت از علاقه ی عروس و داماد شروع هماهنگی های لازم برای سفر به فرمالیته می شویم.

شاخصه اصلی ما رضایت متقاضیان و لبخند بر روی لبانشان می باشد.

مشاوره رایگان از بهترین آتلیه عروس تهران

ما در مجموعه نازان استودیو به متقاضیانی که نیاز به مشاوره و نحوه اطلاع از چگونگی فرآیند کاری و اطلاع از قیمت پکیج های ما برای عکاسی و فیلمبرداری می توانند با رزرو قبلی به جلسه حضوری رایگان تشریف بیاورند. ما در این جلسه به جزئیات دقیق استفاده از ابزارها وامکانات وچگونگی فرآیند برگزاری مراسم را به عروس و داماد توضیح خواهیم داد.

آماده سازی به صرفه ترین پیکج های اقتصادی

تیم نازان استودیو با در نظر گرفتن پکیج های متناسب برای همه متقاضیان که بتوانند از خدمات عکاسی و فیلم برداری برای مراسمات خود از  قبیل سفره عقد ، عقد ، عروسی و فرمالیته و … خود استفاده کنند. 

در پکیج های ما در جزئیات استفاده از چه دوربین و با چه کیفتی ذکر شده است که بتوانید تصمیم مناسب نسبت به بودجه ای که مدنظرتان برای هزینه کردن می باشد استفاده کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.