آتلیه نازان استودیو

بهترین آتلیه غرب تهران

نازان استودیو

بهترین آتلیه در تهران

با توجه به گسترش تعداد زیاد آتلیه در غرب تهران ، انتخاب بهترین آتلیه کار بسیار سختی شده است. همانطور که می دانید برای گرفتن عکس های اسپرت و فرمالیته و عروسی  نیاز است که به آتلیه مراجعه نمایید.

انتخاب بهترین آتلیه در غرب تهران یکسری ویژگی ها دارد که به آن می پردازیم.

آیا کیفیت کار عکاسی بالاست ؟

برای انتخاب آتلیه مورد نظر برای عکسبرداری و فیلمبرداری باید از این موضوع مطلع بشویم که آیا کیفیت کار آتلیه در غرب تهران بالا می باشد ؟

برای اینکار کافیست که پس از بررسی ها 3 آتلیه را در نظر بگیرید و حضورا تشریف ببرید و با کیفیت کارها را مشاهده کنید.

پس از مشاهده کیفیت ها کافیست که تصمیم بگیرید که کدام یک از این آتلیه ها مناسب برای مراسمات شما می باشد.

آیا دارای تجهیزات حرفه ای می باشد؟

همانطور که می دانید یکی از دلایلی که می تواند یک آتلیه به عنوان بهترین آتلیه در سطح تهران شناخته شود را می توان استفاده از آخرین امکانات باشد. امکانات زمانی جلب توجه می کنند که شما خروجی کار های آتلیه ها را مشاهده کنید و امکان مقایسه داشته باشید.

هنگامی که از مسئول آتلیه نوع دوربین هایی که استفاده می کند را با چه کیفیت و خروجی کاری به شما تحویل می دهد را متوجه شدید می توانید با هم مقایسه کنید و همین عامل سبب می شود که بتوانید با چشم باز بهترین آتلیه تهران در غرب را انتخاب کنید و کار عکاسی و فیلم برداری از مراسمات خود را بر عهده مجموعه مدنظر خود قرار دهید.

بهترین آتلیه باید حتما دارای کادری مجرب و باشد که بتواند کار فیلم برداری و عکاسی را با کمک کادر خود انجام دهد.
در خیلی از مواقع به دلیل هزینه های بالای داشتن کادر با تجربه و قابل اعتماد ، آتلیه داران اقدام به اجاره کادر خود می کنند چرا که بسیاری از عکاسان و فیلم برداران حرفه ای هستند که به صورت آزاد کار می کنند و با صحبت و عقد قرار داد با مجموعه آتلیه سبب می شود که برای تهیه فیلم و عکس مراسم همکاری داشته باشند.
نمونه ای از اشکال این کادر های اجاره ای را می توان به دلسوز نبودن در مورد کار چرا که با مبلغی به آتلیه قرارداد بسته است و کار عکس و فیلم برداری را انجام می دهد و در خیلی از مواقع باعث می شود که خروجی کار مورد انتظار عروس و داماد نباشد چرا که زمان صحبت با مجموعه حضور نداشته و باعث شده است که نتواند خصوصیت و علایق عروس و داماد آشنا باشد.
در اکثر مواقع کادر اجاره ای صرفا برای عکاس و فیلمبردار محدود نمی شود و در خیلی از آتلیه ها از ادیتور و فوتوشاپ کارهای اجاره ای کمک می گیرد و در خیلی از مواقع سبب می شود که نسبت به تایید نهایی کار مجبور شوید چندین مرتبه به آتلیه مراجعه کنید و چون ادیتور مستقیما حضور ندارد که شما با او مطلب را در میان بگذارید مجبور هستید برای اینکه خروجی مدنظر شما به بهترین دلخواه مدنظر شما برسد از طریق تماس های مکرر این کار را پیگیری کنید.
کادر اجاره ای اصلا و اصلا مناسب مراسم عروسی و عقد و فرمالیته برای عروس و داماد نمی باشد و این کار تنها به سود آتلیه دار خواهد بود و ضرر آن به نفع عروس و داماد می رسد.
نتیجه : بهترین آتلیه غرب و هر منطقه از تهران هیچ وقت از کادر اجاره ای استفاده نمی کند. و سعی بر این است که بتوانند کادر دائم خود را استخدام کنند که ب صورت تمام وقت در مجموعه مشغول به کار باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.