نمونه ای از عکاسی های انجام شده

عکس شاسی

زمانی که عروس و داماد برای فرمالیته و یا مراسم عروسی خود نیاز به شاسی عکس داشته باشند می توانیم از آنها در ژست های متفاوت عکس بگیریم که بتوانند برای مراسم خود و یا به عنوان یادبود از مراسم فرمالیته یا عروسی خود شاسی را برای خود داشته باشند. و هنگامی که به عکس نگاه می کنند یا آور خاطره خوب از مراسم خود باشند.

تصاویر ناب

در برخی مواقع ما با عروس و دامادهایی مواجه می شویم که دوست دارند بتوانند تصاویر ناب و منحصر به فردی را برای عکاسی به عنوان یادگاری مراسم خود در آلبوم داشته باشند و ما هموارده توانسته ایم با ایده پردازی و محیا کردن محیط از قبیل لامپ آرایی ، گل آرایی و … بتوانیم لحظات ناب را به تصویر در بیاوریم.

عکاسی و فیلم برداری همزمان

در مراسم عروسی با توجه به این موضوع که برخی لحظات تکرار نشدنی در هنگام برگزاری مراسم زمانی اتفاق می افتد که در صورت نبود همزمان عکاس و فیلم بردار ممکن است این تصاویر را نتوان به صورت همزمان در یک قاب داشت و با توجه به تجربه ای که در این مدت برای ما تکرار شده حضور همزمان عکاس و فیلم بردار نیاز عروسی می باشد.

استفاده از تجهیزات حرفه ای

برای برگزاری مراسم عروسی و فرمالیته و مراسم عقد و همچنین برای برگزاری مراسم هایی از قبیل تولد و آتلیه کودک ، ما در مجموعه نازان استودیو از امکانات و ابزارهای بروز و کاملا جدید در سطح عکاسی و فیلم برداری های سینما صورت می گیرد که این عامل سبب می شود کیفیت عکاسی و فیلم برداری صورت گرفته بهترین ها را برای شما رقم بزند.

ما به عنوان یک آتلیه ای به نام و معروف در پونک می توانیم این تعهد را بدهیم که عنوان بهترین آتلیه در پونک فعالیت قانونی انجام می دهیم.

دارای کادری با تجربه و فعال

بهترین آتلیه پونک بودن را باید از کادر مجموعه و دارای تخصص بودن یا نبودن افراد دانست چرا که ما در مجموعه می توانیم ، این تعهد را بدهیم که کادر افراد ما در مجموعه بسیار فعال و با تجربه می باشند و جزو بهترین ها در منطقه 5 تهران می باشند و با برگزاری مراسم های متعدد دارای تجربه کافی برای برگزاری هر گونه مراسم از قبیل : عقد ، تولد ، عروسی ، فرمالیته ، مهمانی و … را عهده دار می باشند.

توانایی برگزاری فرمالیته

ما در مجموعه نازان استودیو ابتدا نسبت به درخواست عروس و داماد و علایق آنها سناریویی را برای انجام کلیپ و عکاسی فرمالیته برنامه ریزی می کنیم و در صورت رضایت عروس و داماد نسبت به برگزاری فرمالیته در روز مشخص شروع می کنیم.
برای برگزاری فرمالیته پیشنهاد های ما نسبت به زمان های مختلف سال متفاوت می باشد. چرا که به عنوان مثال ما در ماه های فروردین و اردیبهشت مناطق شمالی کشور را توصیه می کنیم و در فرودین و اسفند مناطق جنوبی کشور را پیشنهاد می دهیم. در صورتی که متقاضیان درخواست خود را نسبت به لوکیشن خاصی مدنظر داشته باشند با توجه به اکیپ فیلمبرداری و عکاسی که در مجموعه نازان استودیو مشغول به فعالیت هستند می توانیم با هماهنگی مدت زمان اجرای فرمالیته در لوکیشن مدنظر برای عقد قرارداد با عروس و داماد اقدام به برگزاری فرمالیته کنیم.

بهترین آتلیه چه ویژگی دارد؟

نازان استودیو با توجه به تجربه طولانی مدتی که در امر عکاسی و فیلمبرداری از عروس و داماد دارد و با توجه به نمونه کارهای فرمالیته و عکاسی های آتلیه و …  وهمچنین رضایت مشتریان و کارهایی که انجام داده اند. خود را به عنوان یکی از بهترین های حوزه آتلیه در پونک معرفی می کند.

جهت رزرو و هماهنگی برای مشاوره حضوری لطفا با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. 

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.