رژیم غذایی عروس و داماد

رژیم غذایی عروس و داماد به دو قسمت تقسیم می شود که یکی از آنها برای روز عروسی و دیگر برای عروسی می باشد که ما در این مقاله به هر دو آنها نگاهی می اندازیم :

رژیم غذایی عروس وداماد برای روز عروسی

عدم تغذیه مناسب

در صورتی که تغذیه مناسب برای روز عروسی خود نداشته باشید ممکن است که سلامت عروس و داماد به خطر بیفتد و همین امر موجب می‌شود استرس‌های ناشی در روز عروسی صبر کرد تا حالشان بد شود و یا اتفاقی خدای نکرده بدتر برای عروس و داماد بیفتد.

با توجه به اینکه عروس و داماد در روز عروسی خود مجبور هستند از صبح زود بیدار شوند باید به تغذیه خود بسیار اهمیت داده و تا جایی که می توانند خوردن وعده غذایی خود را فراموش نکنند تا در بهترین روز زندگی شان با نشاط و پر انرژی باشند.

خوردن مهمترین وعده غذایی صبحانه

با توجه به اینکه ممکن است در طول روز عروسی خود دارای فراز و نشیب‌های بسیاری باشید پس نیاز است تا یک صبحانه مناسب بخورید تا انرژی کافی برای سپری کردن طول روز خود را داشته باشید البته می توان به خوردن لقمه کره بادام زمینی و یا نان جو سبوس دار با پنیر خامه ای اشاره کرد.

عدم فراموش کردن وعده غذایی ناهار

اکثر برنامه های عروسی ممکن است که در طول شب برگزار گردد و برای همین ممکن است که فراموش کنید وعده غذایی ناهار خود را میل بفرمایید چراکه با افراد های مختلف باید خوش آمد گویی کنید و همچنین هزاران کار دیگر را که باید انجام گیرد شما مدیریت می‌کنید و همین امر سبب می شود که وعده غذایی ناهار خود را فراموش کنید پس بهترین راهکار این است که حتماً مقداری آجیل  همراه خود داشته باشید تا بتوانید در زمانهای مختلف آن را میل بفرمایید.

همراهی با مهمانان

بهترین راهکار برای اینکه در روز عروسی خود بتوانید  از وعده غذایی هایی که میل نکرده‌اید را جبران کند همراهی کردن با مهمانان است زمانی که مهمانان در حال میل میوه یا غذا می باشند شما هم به همراه آنها میل بفرمایید.

آب به اندازه کافی بنوشید.

یکی دیگر از راهکارهای که می‌توان به کمک آن استرس را کاهش داد نوشیدن آب می باشد که هم کمک می کند تا پوستی شفاف به دور از خشک شدن داشته باشید و هم اینکه سبب می شود تا کمی از استرس های روز عروسی خود را کاهش دهید.

رژیم غذایی عروس و داماد برای قبل از عروسی

تا جایی که می توانید رژیم نگیرید

این موضوع را همیشه در ذهن داشته باشید که برای اینکه بخواهید برای عروسی خود مقداری از وزن خود را کاهش دهید تا در روز عروسی خود به ظاهر ایده آل خود برسید هیچگاه این کار را انجام ندهید چرا که ممکن است عدم استفاده درست از رژیم غذایی مناسب سبب شود تا شما در روز عروسی و یا چند روز مانده به روز عروسی خود دچار افت شدید بدنی شوید و همین امر سبب می‌شود تا در یکی از بهترین روزهای زندگی خود نتوانید سرحال و شاداب باشید.

میزان غذایی که می خورید را کنترل کنید

 یکی از دلایلی که عروس و دامادها در دوران نامزدی خود چاق می گردند این موضوع می باشد که در هنگام غذا خوردن هر دو طرف به همدیگر اصرار می کنند که فه‌تر غذا بخورد و همین امر سبب می‌شود تا حدودی هر دو سمت چاق گردند با توجه به اینکه استرس های ناشی از دوران نامزدی سبب می شود هر دو سمت چاق گردند.

به راحتی نه بگویید

در صورتی که در دوران نامزدی خود از سمت خانواده همسر و همسر خود اصرار به خوردن می شوید به صورت کاملا مشخص نه بگویید چرا که اگر این موضوع را رعایت نکنید ممکن است بعد از گذشته چند ماه وزن ایده آل خود را از دست بدهید و تبدیل به یک فرد چاق و فربه شوید.

در صورتی که موارد گفته شده را رعایت کنید تا روز عروسی و همچنین روز عروسی بهترین و نرمال ترین بدن خود را خواهید داشت و همچنین دیگر نگران موضوع وزن و بی حالی روز عروسی نخواهید داشت.

امیدواریم که در روز عروسی خود مجموعه نازان استودیو بتواند در کنار شما باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن از شما جهت انجام عکاسی و فیلمبرداری انجام دهد. جهت هماهنگی برای مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس های آتلیه در سایت در ارتباط باشید تا همکاران ما در خدمت شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.