لباس عروس و داماد برای فرمالیته

زمانی که عروس و داماد ها اقدام می کنند برای فیلمبرداری مراسم فرمالیته خود که چند سالی می باشد در بین جوانان محبوبیت پیدا کرده و در دوران نامزدی خود برای گرفتن عکس های اسپرت در فضاهای باز اقدام می‌کنند و در برخی مواقع نیاز به فیلم برداری جهت گرفتن کلیپ پیدا می کند.

با توجه به اینکه اکثر فرمالیته ها که برگزار می گردد به صورت اسپرت می باشد بهتر است عروس و داماد لباس هایی که می توانند با همدیگر ست کنند را انتخاب کرده تا در زمان عکاسی و فیلمبرداری زیبایی خاصی را به تصاویر و فیلم ها القا کنند.

چه مکانی مناسب فرمالیته می باشد

بستگی به روحیات عروس و داماد ها دارد چرا که هر قسمت از ایران عزیزمان را که بخواهید اقدام به عکس برداری و فیلم برداری کنید ما لوکیشن های مختلفی را داریم که بتوانیم از طریق آن برای شما عکسبرداری و فیلمبرداری فرمالیته عروس و داماد انجام دهیم به عنوان مثال ما در چابهار ، قشم ، شمال ، اصفهان ، بندرعباس ، یزد و … لوکیشنهای را داریم که از طریق آن می توانید اقدام به گرفتن عکس و فیلم های خاص دونفره کنید.

توصیه ما استفاده از باغ عمارت ها برای انجام کلیه برنامه های عروسی و فرمالیته می باشد ولی در برخی مواقع با توجه به این که عروس و داماد فانتزی هایی برای خود دارند و در اکثر مواقع کنار دریا و همچنین جنگل و البته کویر را برای برنامه های خود انتخاب می کنند و ما با توجه به درخواستشان شمال کشور را توصیه می کنیم چرا که با توجه به لوکیشن های جنگل و دریا وجود دارد و همچنین لوکیشن های قشم را توصیه می کنیم چرا که در این شهر می توانید از وجود کویر و دریا لذت ببرید و عکس ها و فیلم های مناسب برای فرمالیته را برگزار کنید.

استفاده از اکسسوری برای فرمالیته

اگر می خواهید که فرمالیته شما جذاب و بی نظیر به نظر برسد می‌تواند از اکسسوری های مختلف برای فیلم برداری و عکس برداری استفاده کنید به عنوان مثال زمانی که شما ست می کنید می توانید با استفاده از زدن عینک های آفتابی جذابیت خاصی به عکس ها بدهید ایا خانم ها می توانند با استفاده از تل سر های مخصوص و گل گلی جذابیت ظاهری خود را چندین برابر کند و همچنین زمانی که شما با استفاده از کلاه می توانید ژست های مختلفی را بگیرید و عکس های متفاوتی را با همسرتان داشته باشید.

در برخی مواقع عروس و دامادها اقدام می کنند که از مدل های رسمی و کلاسیک برای گرفتن عکس ها استفاده کند چرا که با توجه به اسم فرمالیته که قبل از عروسی می باشد عروس و دامادها بدور از رسمی بودن و پوشیدن لباس عروس و لباس کت شلوار اقدام به عکس برداری و فیلم برداری می کنند و همچنین می توان با لباس های کلاسیک و اسپرت از ساعت مچی ، پاپیون ، کراوات و … برای زیباتر شدن فیلم و عکس استفاده کرد.

ما در مجموعه نازان استودیو در زمان برگزاری فرمالیته در کنارتان خواهیم بود و قبل از اینکه در لوکیشن مورد نظر حاضر شوید به شما مشاوره ای خواهیم داد تا عکس و فیلم برداری فوق حرفه ای از شما صورت پذیرد.

با توجه به اینکه خدمات ما در مجموعه آتلیه نازان استودیو بسیار گسترده است و ما در مجموعه خود دارای بیش از 5 گروه عکاسی و فیلمبرداری داریم و می توانیم خدمات عکس برداری و فیلم برداری با تمامی تجهزات در تمامی نقاط ایران را برگزار کنیم کافیست جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.