آتلیه عکاسی مدلینگ

یکی دیگر از شاخه های عکاسی که می‌توان به آن اشاره کرد عکاسی مدلینگ میباشد که در آن از مد و لباس همراه با مدل عکس برداری و افکت و طراحی و روتوش استفاده می گردد با توجه به این که عکاسی مدلینگ در زمینه های مختلف استفاده می گردد که یکی از پرکاربرد ترین آنها حوزه تبلیغات می باشد و در نظر داشته باشید که برای عکاسی مدلینگ باید تجهیزات بسیار پیشرفته و بروزی را استفاده شود.

عکاسی مدلینگ در تهران

با توجه به اینکه عکاسی مدلینگ زیرمجموعه‌ای از عکاسی صنعتی باشد باید به این موضوع اشاره کرد که ترک آسیم دلی مدنظر به نمایش گذاشتن کالاها با با کمک انسان می باشد به این معنی باشد که زیباییها و تیپ و ظاهر یک فرد مورد توجه قرار نگیرد بلکه این موضوع را باید در نظر داشت که با توجه به جذابیت و زیبایی یک فرد میتوان یک کالا را به عرصه نمایش گذاشت.

اما با توجه به اینکه امروزه هر کسی که اندام وظاهر زیبا دارد دوست دارد به عنوان یک مدل باشد و با توجه به این که این جذابیت ظاهری سبب شده است که عکاسی مدلینگ با عکاسی پرتره اقدام گردد و با توجه به همان فیلمنامه ها و ژست ها شروع به عکاسی کرده و به عنوان مدل های نه چندان معروف برای خانواده ، دوستان

، اقوام بر عرصه نمایش گذاشته شود و این عکس ها را در صفحات مجازی به نمایش میگذارند تا محبوبیت و معروفیت را برای خود به همراه بیاورد.

ایده عکاسی مدلینگ

ایده عکاسی مدلینگ به حوزه عکاسی صنعتی برمی‌گردد که جهت نمایش کالاهای موجود از قبیل ماشین ، لباس ، کیف و … برای افرادی که کار مدلینگ می کنند سپرده می شود که این افراد در حیطه مدلینگ فعالیت می کنند اصولاً به داشتن چهره جذاب و اندامی بدون نقص معروف هستند. البته که دارای یک نمایش نامه و در زمانی ممکن است که لوکیشن خاصی را طراحی کنند که این افراد عکس های منحصر به فرد در حوزه مدلینگ برای تبلیغ کالا را انجام دهند و پش صحنه این افراد بسیار قدرتمند می باشد که البته هزینه های هنگفتی هم در این زمینه صورت می گیرد.

در صورتی که نیاز به عکاسی مدلینگ برای کسب و کار خود دارید می توانید با مجموعه نازان استودیو در ارتباط باشید تا همکاران ما در مجموعه بتوانند از کسب و کار شما و فرد مدلی که باید حوزه کاری شما را تبلیغ کنند عکاسی کنیم.

عکاسی صنعتی

البته باید گفت که در صورتی که نیاز است تا عکس صنعتی از کالاهای شما هم گرفته شود این کار توسط همکاران ما در مجموعه نازان استودیو انجام می گیرد و همکاران ما این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

با توجه به این کار که گرفتن عکاسی صنعتی نیاز است که عکس ها به صورت کاملا مشخض باشد و البته که می توان گفت که در صورت نیاز به این که عکس ها در لوکیشن شرکت یا مجموعه شما انجام گیرد این امکان هم وجود دارد که همکارانمان را به موقعیت شما ارسال کنیم که کار عکاسی صنعتی را انجام دهند.

در صورتی که مایل هستید مشاوره رایگان از آتلیه دریافت کنید کافیست با شماره های موجود در سایت نازان استودیو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.