اگر دنبال آتلیه عروس غرب تهران -پونک ، ستارخان ، صادقیه ، شهرک غرب ، و … هستید درست آمدید ما آتلیه عروسی هستیم در غرب تهران.

آتلیه عروس غرب تهران از پونک تا جنت اباد

کلان ‌شهر تهران، که شاید حدود ۲ ساعت طول بکشد تا از شمال به جنوب یا از شرق به غرب آن برویم، و خود غرب تهران مناطق وسیعی را پوشش می دهد که یافتن اتلیه عروس در منطقه غرب تهران هم با توجه به جایی که هستید خودش می تواند کلی زمان ببرد.

در گذشته‌ نه ‌چندان دور تنها از چهار محله بانام‌های سنگلج، اودلاجان (عودلاجان)، بازار
و چاله ‌میدان تشکیل ‌شده بود و در آن زمان درست مانند یک روستای دور افتاده به نظر می‌رسید.
در زمان ناصر الدین ‌شاه، چندین محله‌ دیگر هم به تهران اضافه شد. به این ترتیب این شهر کوچک کمی رشد کرده و به ویژگی‌های یک شهر معمولی نزدیک شد.
از زمان رضاخان به بعد و با انتخاب تهران به‌عنوان پایتخت، در این شهر یک جهش ناگهانی بزرگ رخ داد و تهران به یکی از قطب‌های اقتصادی و سیاسی تبدیل شد.

همین موضوع باعث شد تا مهاجرت‌های زیادی به تهران انجام شود و این شهر را به یکی از کلان‌شهرهای خاورمیانه تبدیل کند.
۴ محله‌ی تهران قدیم ، امروزه به ۳۷۶ محله و کوی بزرگ و کوچک تبدیل ‌شده است
که هرکدام از ما شاید تا به ‌حال اسم برخی از آن‌ها را هم نشنیده باشیم.
در این مقاله ما تنها غرب تهران را نشانه گرفته‌ایم و سعی داریم با معرفی نام تمام محله های غرب تهران و بیان تاریخچه‌ تمامی این محله‌ها شما را با ویژگی و نام تمام بخش‌های این منطقه آشنا کنیم.

ما با توجه به معیار هایی که داریم و به پشتوانه مشتریان خود به عنوان بهترین آتلیه غرب تهران فعالیت می کنیم.
جهت مشاوره می توانید با همکاران ما در آتلیه نازان تماس بگیرید.

بهترین آتلیه عروس پونک

منطقه پونک

پونک یکی از محله های غرب تهران است که به دلیل وجود فراوان گل پونک در باغستان‌های آن، پونک نام‌ گرفته است. پونک در قسمت شمال غربی شهر تهران واقع ‌شده و
قسمت اعظم آن در منطقه‌ی ۵ و بخش دیگر آن در منطقه‌ی ۲ قرارگرفته است.
از بین نام تمام محله های غرب تهران، پونک یکی از قدیمی‌ترین محله‌ها به شمار می‌رود.

این محله از غرب به جنت‌آباد (بزرگراه شهید ستاری)، از شرق به دره پونک و شهرک غرب (بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی)، از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ‌فیض (بزرگراه شهید همت) محدود است. خیابان سیمون بولیوار و محله چهاردیواری نیز در انتهای شمال غربی پونک قرار دارند. محله‌های مرادآباد و حصارک در اطراف پونک هستند. قسمت‌هایی از شهرک غرب نیز جزو پونک است و به‌ عنوان پونک غربی شناخته می‌شوند.

اگر دنبال اتلیه عروس در مناطق غرب تهران مانند جنت آباد ، شهرک غرب ، پونک ، ستارخان ، صادقیه ، فردوس و آزادی هستید می توانید به آتلیه عروس نازان مراجعه کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.