عکس عروس و داماد در سر سفره عقد

یکی دیگر از عکس‌هایی عروس و دامادهای اقدام به گرفتن آن می‌کنند عکس های سر سفره عقد می باشد که اصولاً به عکس محضری معروف می باشد البته باید توجه داشت که با توجه به وقت محدودی که در سر سفره عقد می باشد باید توجه داشت که از قبل آمادگی لازم برای گرفتن عکس‌های سر سفره عقد را مهیا کرد.

البته برای مهیا کردن نیاز است که با عکاس و فیلمبردار خود هماهنگ بود تا در صحنه های مختلف که نمی توان اقدام به گرفتن ژست کرد باید عکاس مهارت خاصی در گرفتن عکس های یکهویی داشته باشد تا بتواند عکس‌هایی بی نظیر از سر سفره عقد گرفته شود.

البته چون در سفره عقد عروس و داماد باید بر روی صندلی بنشینند پس زمانی که شما اقدام به ایستادن کنید می توانید عکس های خاص تری نسبت به عکسهای نشسته خود بر روی صندلی بگیرید پس زمانی که عروس و داماد ایستاده است می توان از اقوام درجه یک بر سر سفره عقد حضور دارند جهت گرفتن عکس های دسته جمعی و خانوادگی اقدام کرد که این عمل سبب میشود عکس های خاص با ژست های مختلف گرفته شود.

البته همانطور که می دانید عکس های سر سفره عقد باید به خواندن قرآن و گرفتن عکس ها با حلقه ها عکس از امضا کردن دفتر ازدواج منتهی منتشر شود و با توجه به اینکه می تواند یکی از بهترین ویژگی ها در امر عکاسی فردی است که عکاسی می کند و مهارت خاصی را در گرفتن عکس ها دارد که ما در مجموعه نازان استودیو و تمامی همکاران ما تجربه کافی برای گرفتن عکس ها در امر عکاسی سر سفره عقد را دارند و از شما تمامی تصاویر عکس هایی که گرفته می شود به صورت کامل در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

زمانی که اقوام عروس و داماد اقدام می کنند به هدیه دادن به زوجین می توان عکسهای یادگاری خوب و منحصر به فردی را در سر سفره عقد به یادگار عکاسی کرد.

یکی دیگر از عکس هایی که میتوان عروس به صورت تکی از آن استفاده کرد عکس گرفتن با دسته گل خود می باشد که در این حالت عروس به صورت تک با ژست های مختلف می توانند با دسته گل خود عکس بگیرد هر چه مقدار طبیعی تر باشد عکس گرفته‌شده جذاب تر و زیبا تر خواهد بود و توصیه مجموعه نازان استودیو به کسانی که می خواهند عکس سر سفره عقد آنها جذاب و زیبا باشد می توانند به حالت طبیعی و به اصطلاح اینکه خودتان باشید عکاسی شود.

در صورتی که میخواهید جزئیات را وارد عکس خود کنید می توانید از سر سفره عقد که حلقه به دست همدیگر می‌اندازید اقدام به گرفتن عکس کنید و همچنین زمانی که عسل در دهان همدیگر قرار می دهید از عکاس بخواهید که عکسبرداری را انجام دهد تا زمانی که عکس های خود را مرور می کنید یاد شهد شیرین عسل و زیبایی تصاویر گذشته کامتان را شیرین کنید.

ما در مجموعه نازان استودیو در کنار شما برای عکاسی و فیلمبرداری سر سفره عقد هستیم تا بتوانیم شما را به بهترین شکل ممکن مشاوره و راهنمایی دهیم تا عکس ها و ژست های مختلف بر سر سفره عقد بگیرد.

جهت مشاوره رایگان با مجموعه آتلیه نازان استودیو با شماره 09129643036 تماس بگیرید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.