عکس و فیلم در شمال

 همانطور که می‌دانید شمال کشور شاهد یکی از بهترین نقاط برای عکاسی و فیلم برداری می باشد مثلاً اگر عروس و داماد برنامه عکس و فیلم در شمال داشته باشد می‌تواند این نوید را برای آنها داد که بهترین عکس ها و فیلم برداری ها توسط مجموعه گرفته خواهد شد چرا که دارای طبیعت بکر و بی نظیر می باشد و البته شمال کشور به دلیل اینکه هر نوع منطقه‌ای مد نظر عروس و داماد باشد را می‌توان در آن فضا را برای عروس و داماد محیا کرد

و برای ساخت کلیپ و عکس در شمال که  باید عکاسی و فیلم برداری هماهنگی لازم را انجام داد. و این مناطق شامل جنگل کوهستانی ساحلی و دریا را شامل می شود.

البته بهترین دوران برای برگزاری عکس و فیلم دوران نامزدی می باشد بهترین و مناسبترین لوکیشن برای فیلمبرداری از آنجایی که ما در مجموعه نازان استودیو عکس و فیلم های فراوانی را در شمال کشور برگزار کرده‌ایم با توجه به سلیقه عروس و داماد و همچنین روحیات آن‌ها قطعاً لوکیشن های خاص و مد نظر با آنها پیشنهاد داده خواهد شد و نمونه کار لوکیشن مورد نظر در زمان مشاوره با آنها نمایش داده خواهد شد تا بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهد و برای عکس و فیلم خود در شمال آماده شود .

 

عکاسی در شمال

قسمتی از برنامه عکاسی که می توان آنرا را به عکس گرفتن اختصاص داد چرا که به دلیل وجود مناطق بیکر و بسیار عالی شمال کشور از صحنه های بی نظیری می تواند عکاسی کرد.

 ما در مجموعه نازان استودیو پیش از سفر برای عکس و فیلم در شمال از عروس درخواست ژست هایی که قرار است در برنامه داشتن عکس های خوب از آنها گرفته شود را می‌کنیم این درخواست ما جهت نزدیکی به سلیقه های عروس و داماد می باشد تا بتوان عکس های مدنظر آن‌ها را عکاسی کرد.

 نکاتی برای عکس و فیلم شمال وجود دارد و  مواردی که برای شمال از آن یاد می شود بسیار ضروری و کارآمد می باشد و به هرچه بهتر شدن مراسم عکس و فیلم در شمال شما کمک می‌کند

1- مقدار اکسسوری که با خود به همراه می‌برید بیشتر باشد می‌توان تنوع عکس های بیشتری از فرمالیته شمال بهره برد نمونه ای از اکسسوری عینک ، کلاه ، دسته‌گل ، گلسر ، پابند ، دستکش ، چتر ، ریسه های نورانی ، بادکنک ، دودزا های رنگی و … را می توان به همراه داشت.

2-بردن خوراکی و مواد غذایی در کنار خود یک امر ضروری محسوب می شود چرا که بازه زمانی فرمالیته مشخص نیست و هیچ کترینگ ای توی جنگل و یا کنار ساحل خدمات ارائه نمی دهد.

3-در صورتی که میخواهید یک شخص را به همراه خود برای فرمالیته بیاورید فردی باشد که کمک حالتان شود نه اینکه بخواهد مزاحم و توی دست پا باشد و وقت شما را در زمان کلیپ فرمالیته بگیرد.

4-اگر می خواهید مراسم فرمالیته شمال شما توی دو روز انجام شود حتماً با مجموعه نازان استودیو هماهنگی لازم صورت بگیرد این هماهنگی ها ممکن است از قبیل هزینه و جهت اسکان یک شب در شمال باشد.

5- اگر در فصل سرد سال به فرمالیته شمال رفتید حتماً لباس گرم مناسب با خودتان همراه داشته باشید که خدایی نکرده سرما نخورید.

6-در زمان گرم سال حتماً حتماً از لباس های نازک و حتی امکان لباس هایی که عروس و داماد خیلی گرمشان نشود و نخی و خنک باشد استفاده گردد.

موارد گفته شده موارد بدیهی برای یک سفر می باشد خصوصا سفری که تا آخر عمر می توان از آن یاد کرد و به عنوان بهترین سفر زندگی در نظر گرفت پس بهتر از است موارد گفته شده را فراموش نشود تا بتوان یک سفر به یاد ماندنی در ذهن داشت.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.